L’Ajuntament apart de crear empreses, també fa coses amb els nostres diners!


Apreciat Carles Cuerva

Estic content perquè he vist en el teu blog que dels molts consells que et vaig donar al menys un l’has tingut en compte.

En el teu últim post hi apareix una fotografia de l’antic escorxador amb l’intitula’t: “Obres en l’Escola de les Arts” i en el que es veuen uns blocs de formigó a terra i uns tancats amb alguns estris de paleta.

Amb tots aquests elements no sé esbrinar en quin estat estan les obres, ni si hi treballen, i si ho fan quan acabaran. Si s’acaba en aquesta legislatura, mira, m’hi jugo amb tu un cigronet de l’Anoia, que serà molt prop de les Eleccions Municipals del 2011, que és quan s’acaben la majoria d’obres públiques… Quina mania!

Ja sé que alguna cosa feu amb els diners del pressupost – apart de fundar empreses – però no vull preguntar-vos ara, quan l’acabareu o quan l’estrenareu aquesta o d’altres obres, sinó parlar de la vostra peculiar forma d’anunciar les coses.

L’any passat va caure a les meves mans un tríptic de l’Escorxador. A la portada i hi havia una maqueta molt maca que semblava ben bé que estès acabat, però quan buscaves a l’interior, la EMMI Escola Municipal de Música, la EMA Escola municipal d’Art i l’Escola de Teatre, cap d’elles tenia la seva seu al nou escorxador. Clar estava en obres.

Vaig pensar que una gent capaç d’anunciar en els pressupostos del 2008 (uns € 600.000, ara em fa mandra buscar-la quantitat exacta) una escola bressol a sota el edifici, ruïnós de la Cotonera (desprès és va rectificar), tenien una confusió mental, no sabien ni el que es volia construïr, reformar ni la realitat existent.

Avui he entrat a la web de l’Ajuntament que parla de l’escorxador hi ho he entès tot. Primerament a dalt de l’enllaç hi posa “projecte” com l’any passat. També hi ha uns rellotges d’en Dalí, que deformen el temps, i clar Entesa saltant-se totes les lleis físiques, han trobat la manera de viure en el futur.

El futur serà el que serà. Però la realitat del dia a dia és molt tossuda i si cliqueu en “on som“, veureu que les Escoles de música, art i teatre, de moment no s’han mogut del lloc on eren. Tot el demés només per fer propaganda política, bonic, tríptics i demagògia.

Ja hi anirem tots a fer fotografies quan estigui acabada l’obra – i millor si és en aquesta legislatura – encara que s’inauguri just abans de les eleccions.

Mentrestant és un miratge, un desig, un projecte….. que m’agradaria molt que ja fos realitat.

Però Carles, t’he de dir que em satisfà que passegis i trepitgis el carrer. Això et dóna molta més credibilitat de la que tenen alguns dels teus, que no saben per exemple, que sota un edifici en estat ruïnós, no es pot fer una escola bressol.

Si haguessin anat a visitar la Cotonera abans de posar-ho en els pressupostos potser no haurien fet el ridícul, i no haurien de fer gecs i mànegues per dissimular la relliscada.

Que ho passis bé i fins un altre.

Josep M. Torras Payerol

PD: De totes maneres pots anar visitant obres i fent fotografies i anirem comentant.

Quant a josepmtorras

Definit per una filla meva!!!: Polític apolític, mig anarkista i mig convergent, mig de dretes i mig d'esquerres, tot depen del canto per on es miri, entre conservador modern i lliberal de paraula... Definit per mi mateix: Sóc un animal rumiant, m’explico, ho llegeixo i escolto tot sense pair i desprès a casa per la nit rumio, el que he vist, llegit i escoltat i en aquest bloc vull posar les meves cabòries, idees, esbossos de les meves moltes caparrades i també les meves fotografies, com a cultiu del meu "ego". Em considero humanista i lliberal i no tolero la mentida ni la hipocresia encara que educadament l’aguanti. Considero que és la pitjor ofensa que et poden fer és prendre’t per babau i desgraciadament aquest sembla que és l’esport nacional. Em fereix la sensibilitat el poc respecte pels demés i la grolleria. Sóc molt autodidacta i vull advertir que ningú m’ha de dir com he pensar o fer, si bé estic obert a aprendre de tothom, però no a repetir la lliçó ni els tòpics de ningú, sempre prefereixo tenir les meves pròpies idees escoltant les altres opinions, rumiant i traient conclusions per mi mateix. Sóc un fan de de la intel·ligència encara que sigui tan escassa. I de la gent senzilla i humil, dels quals puc dir que encara tinc molt a aprendre, els llestos i els espavilats no formen part dels meus essers preferits.
Aquesta entrada ha esta publicada en Posts en Català. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari