Carta oberta al confidencial dels igualadins – igualadins.blogspot.com


Benvinguts de nou, Confidencial dels Igualadins.

He llegit molt atentament el nou post i en base a la vostra declaració d’intencions, tinc uns dubtes, que m’agradaria que em podéssiu aclarir:

Ja que dieu que no us calleu res, podríeu explicar de qui vau rebre amenaces o  pressions?

També dieu que la ciutadania té dret a saber que hi ha darrera de cada candidat, doncs per aquesta regla de tres, també deu tenir dret a saber que hi ha darrera del Confidencial dels Igualadins, quins interessos us mouen i quina és la vàlua de les vostres opinions.

Sembla que voleu dir que vosaltres decidiu quines opinions o dades dels col·laboradors publicareu. Està be que contrasteu, que analitzeu i decidiu si son dades d’interès, però és el  mateix que fan altres publicacions o mitjans i d’aquests ja conec els seus criteris, els vostres no.

Perquè clar, vosaltres voleu parlar de persones concretes, seguint les vostres normes i regles. Seria bo que diguéssiu sense mossegar-vos la llengua, sense eufemismes i dient les coses pel seu nom, qui hi ha darrera de les vostres opinions.

Jo en se bastant de silencis de segons quins mitjans, però no faig distinció entre qui són els bons o els dolents, acostumo a llegir tot el que puc del que trobo interessant, contrasto lo contrastable i després em formo el meu criteri, per tan no espero que ningú em digui tota la veritat o tota la mentida del les coses. En paraules planeres, intento que ningú em faci veure a galet. Repeteixo, ja sé pensar per mi mateix i com jo hi deu haver molta gent que ho fa així.

Per tant, permeteu que apart de que em llegeixi i analitzi molt atentament els vostres posts, no els consideri com una veritat absoluta, sinó simplement com una informació més. Tenint en compte de que si la vostra segueix sent anònima, per mi tindrà un grau de fiabilitat inferior a les informacions signades amb noms i cognoms. Això no vol dir que la consideri falsa o no fiable per principi.

Una vegada fetes aquestes concisions, endavant! Estic delirós de rebre les vostres respostes i de saber quelcom de nou a través del vostre confidencial.

Una abraçada.

josep m. torras payerol

Quant a josepmtorras

Definit per una filla meva!!!: Polític apolític, mig anarkista i mig convergent, mig de dretes i mig d'esquerres, tot depen del canto per on es miri, entre conservador modern i lliberal de paraula... Definit per mi mateix: Sóc un animal rumiant, m’explico, ho llegeixo i escolto tot sense pair i desprès a casa per la nit rumio, el que he vist, llegit i escoltat i en aquest bloc vull posar les meves cabòries, idees, esbossos de les meves moltes caparrades i també les meves fotografies, com a cultiu del meu "ego". Em considero humanista i lliberal i no tolero la mentida ni la hipocresia encara que educadament l’aguanti. Considero que és la pitjor ofensa que et poden fer és prendre’t per babau i desgraciadament aquest sembla que és l’esport nacional. Em fereix la sensibilitat el poc respecte pels demés i la grolleria. Sóc molt autodidacta i vull advertir que ningú m’ha de dir com he pensar o fer, si bé estic obert a aprendre de tothom, però no a repetir la lliçó ni els tòpics de ningú, sempre prefereixo tenir les meves pròpies idees escoltant les altres opinions, rumiant i traient conclusions per mi mateix. Sóc un fan de de la intel·ligència encara que sigui tan escassa. I de la gent senzilla i humil, dels quals puc dir que encara tinc molt a aprendre, els llestos i els espavilats no formen part dels meus essers preferits.
Aquesta entrada ha esta publicada en Posts en Català. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s